Recenzie:
O čom pojednáva táto Kniha?
Na spoločnostiach sieťového marketingu je najlepšie, že ponúkajú nielen vzdelávacie kurzy, ale aj programy osobného rozvoja. Hodnota týchto programov je neoceniteľná.
Ako sa približuje rok 2010, mnoho ľudí si začne uvedomovať, že priemyselný vek sa skončil a zákony sveta sa navždy zmenili. V informačnom veku sa musíme postarať sami. Inými slovami, súťažite o prácu s ľuďmi na celom svete.
Kniha sa podrobne zaoberá aj:
- Hodnota #1 – Biznisové vzdelanie, ktoré mení život
- Hodnota #2 – Hodnota zmeny kvadrantov… na rozdiel od hodnoty zmeny zamestnania
- Hodnota #3 – Hodnota vstupu do kvadrantu M
- Hodnota #4 – Hodnota investovania do projektov, do ktorých investujú bohatí
- Hodnota #5 – Hodnota snov
- Hodnota #6 – Akú hodnotu má marketingová sieť?
- Hodnota #7 – Ako vaše hodnoty ovplyvňujú vašu realitul
- Hodnota #8 – Hodnota vodcovskych schopností
Prekážky, ktoré vám bránia uskutočniť svoju prvú investíciu, obchod!
Strach ako:
Cinizmus, lenivosť, zlozvyky, arogancia
Nové, neznámo, (ne)istota, (ne)bezpečie
Riziko, krach, bankrot, emócie…
Hlas defetistu ako:
To si (ne)môžem dovoliť!
To (ne)môžem urobiť!
Nikdy (ne)budem bohatý!
Nie Som dosť bystrý!
To je príliš ťažké!
Začnem podnikať a investovať, keď budem mať peniaze!
Začnem podnikať a investovať, keď budem mať čas!
Kde zoženiem peniaze na podnik a investíciu?
Som nedostačne finančne vzdelaný!
Som finančne negramotný.
Neochota sa finančne vzdelávať, robiť si domáce úlohy, nemám na to čas!
Top average – Čo táto kniha z polovice dala Dušanovi, v čom mu pomohla a kam ho nasmerovala?
Kniha má moc z polovice transformovať staré, známe, isté, bezpečné, žiarivé, zviazané vedomosti a múdrosti, dohody a presvedčania na nové, neznáme, neisté, nebezpečné, temné slobodné prežitky pravdy. Kniha ich Dušanovi z polovice dopomohla rozvíjať, z polovice nútila ho premýšľať, z polovice rozširuje jeho slovnú zásobu, z polovice vzdeláva ho, vedome a s múdrosťou z polovice obohacuje. Kniha mu z polovice transformovala skutky a činy spolu s výsledkami vedúce k slobode. Kniha Dušana miestami nudila a tak čítanie musel niekoľkokrát odložiť aby ju dočítal. Kniha bola miestami stratou času.
Bohatí otec hovoril a radí:
- Tí najbohatší ľudia na svete hľadajú a budujú obchodné siete, všetci ostatní hľadajú prácu.
- Problém je v tom, že väčšine ľudí napokon neostane nijaké zajtra.
- Ak chceš byť bohatý, otvor si vlastný biznis.
- Čím istejšie zamestnanie hľadáš, tým menšiu kontrolu nad životom máš. Nerozhoduješ o tom koľko zarábaš a koľko platíš na daniach a nerozhoduješ ani o svojom voľnom čase.
- Ak chceš byť slobodný, staraj sa o svoj vlastný biznis.
- Ak hľadáš zamestnanie, ktoré ponúka istotu, alebo sa chceš stať lekárom, právnikom, obchodníkom s nehnuteľnosťami alebo birzovým maklérom, vzdávaš sa kontroly nad svojim životom. Čím menej riadiš svoj život, tým menej máš osobnej slobody.
- Úspešní ľudia vedia, že straty sú súčasťou úspechu. Iba neúspešní ľudia si myslia, že úspešní ľudia nikdy nič nestratili. Neúspešný je ten, kto sníva o úspechu, zatiaľ, čo robí všetko, aby sa vyhol omylom.
- Ľudia, ktorí vyrástli v chudobnej rodine, si často myslia, že nedostatok financií je jediný finančný problém.
- Potrebujem viac investovať, lebo zarábam veľa peňazí. Keď nebudem investovať prebytočné peniaze, štát nich vezme na saniach.
- Pýtať sa sám seba, ako si môžeš niečo dovoliť, ti umožňuje mať čoraz väčšie sny.
- Dávaj si pozor na ľudí, ktorí chcú zabiť tvoje sny. Nie je nič horšie, ako keď ti tvoj priateľ alebo partner zabíja tvoje sny.
- Veľkí ľudia majú veľké sny, malí ľudia malé sny. Ak chcete zmeniť sami seba, začnite tým, že zmeníte veľkosť svojich snov.
- Byť bohatý a mať veľký dom nie je dôležité. Dôležité je rozvíjať osobnú silu, ktorá ti umožní získať veľký dom. Dôležité je, čím sa v procese učenia staneš. Ľudia, ktorí majú malé sny budú vždy žiť životom malých ľudí.
- Neúspešní ľudia používajú svoje neúspechy ako ospravedlnenie ďalších neúspechov. Úspešní ľudia používajú svoj neúspech ako motiváciu na dosiahnutie úspechu. Najúspešnejší ľudia sú tí, ktorí sa vyhýbajú možnosti neúspechu. Neúspešných ľudí spoznaš ľahko. Sú to ľudia, ktorí ti hovoria, prečo nemôžeš dosiahnuť úspech a prečo je riskantné to, čo robíš.
- Veľa ľudí verí v existenciu Boha, ale iba málo ľudí dôveruje Bohu. Keby mu ľudia viac verili, mali by menší strach a väčšiu vieru. To, čo mi pomohlo prejsť z jedného kvadrantu do druhého, bola moja viera v Boha – viera vo vyššiu silu.
- Vízia a viera idú ruka v ruke. Aby si mohol mať víziu do lepšej budúcnosti, musíš mať vieru. Ak máš slabú vieru, máš slabú víziu. A ak máš slabú vieru a malú víziu, tvoja budúcnosť sa nezmení.
- Pamätaj si, že tvoje hodnoty určujú tvoju realitu. A nezabudni, že si môžeš vybrať medzi strachom na vierou.
- Peniaze idú vždy za lídrom. Ak chceš viac peňazí, staň sa lídrom.
- Vodcu nájdeš v každom kvadrante. Byť vodcom však nie je podmienkou nv každom kvadrante… okrem kvadrantu M. V tomto kvadrante sú vodcovské schopnosti nutné.
- Najviac peňazí zarábajú spoločnosti, ktoré ponúkajú najlepšie služby a produkty. Najviac zarábajú spoločnosti, ktoré majú najlepších lídrov a manažérov.
Poznámky:
Osem skrytých hodnôt sieťového marketingu spojených so zarábaním peňazí
- Hodnota #1 – Biznisové vzdelanie, ktoré mení život
- Hodnota #2 – Hodnota zmeny kvadrantov… na rozdiel od hodnoty zmeny zamestnania
- Hodnota #3 – Hodnota vstupu do kvadrantu M
- Hodnota #4 – Hodnota investovania do projektov, do ktorých investujú bohatí
- Hodnota #5 – Hodnota snov
- Hodnota #6 – Akú hodnotu má marketingová sieť?
- Hodnota #7 – Ako vaše hodnoty ovplyvňujú vašu realitul
- Hodnota #8 – Hodnota vodcovskych schopností
Marketingové vzdelanie, praktické predmety
- Optimistický prístup k životu
- Vodcovské schopnosti
- Komunikačné schopnosti
- Schopnosť zaobchádzať s ľuďmi
- Prekonanie osobných pochybností a zvýšenie sebadôvery
- Prekonanie strachu z odmietnutia
- Spravovanie financií
- Investičné schopnosti
- Schopnosť prijímať zodpovednosť
- Schopnosť plánovať
- Schopnosť stanoviť ciele
- Organizačné schopnosti
Pyramida s vrcholom hore a základňou dole
- Bez sieťového marketingu
- Podnikateľ na vrchole a pod ním zamestnanci Z a S na základni
- Možnosť zaúčať zamestnancov Z a S do sieťového marketingu
Obrátená pyramída s vrcholom nadol a základňou hore
- Sieťový marketing
- Podnikateľ na základni ponúkajúci zamestnancom na vrchole Z a S prechod do M a I
Dva finančné problémy
- Nedostatok financií
- Prebytok financií
Rôzne druhy Rojkov
- Ľudia, ktorí snívajú v minulosť
- Ľudia, ktorí majú iba malé sny
- Ľudia, ktorí uskutočnili svoje sny, ale nestanovili si nijaký nový sen
- Ľudia, ktorí majú veľké sny, ale nestanovili si plán, ako ich uskutočniť
- Ľudia, ktorí uskutočnia svoje veľké sny a potom si vytvoria ešte väčšie sny
Ekonomická hodnota siete = počet užívateľov na druhú
Lexikon:
Potenciál – maximálne možnosti
Intenzita – sila
Celá debata | RSS tejto debaty